Verzenden & Retourneren:

Verzendtermijnen:

Producten  uit voorraad: 2-5 werkdagen

Gepersonaliseerde producten: 2-12 werkdagen

Epoxy hars producten: 2-18 werkdagen

 

Deze termijnen zijn geldig tenzij in overleg anders is afgesproken. Ook M.u.v. de bloemen preperatie, dit hangt namelijk af van het droog termijn van de bloemen. Ik doe altijd mijn best om de bestellingen zo snel mogelijk bij jullie te laten bezorgen. De producten die van epoxy hars worden gemaakt hebben wel meer tijd nodig dan andere producten wegens een lange droog tijd. De bestelling plannen wij samen in en dan begint dus ook pas de levertijd te lopen. Bij drukte kan het wel wat langer duren. Dit alles zal in overleg gebeuren waardoor je ten alle tijden op de hoogte zal zijn hiervan. Het werken met as/haar om zo'n persoonlijk stuk te maken kost tijd en precisie. Het is belangrijk om bij speciale producten niet te gaan haasten, dus de levering hiervoor zal soms wat meer tijd in beslag nemen.

 

Verzendkosten:

De verzendkosten worden automatisch berekent in het winkelmandje. De pakketten worden verzonden met DHL.

Pakketpost NL - €6,45

Brievenbuspost - €4,20

Besteld u vanuit een ander land kunnen er kosten bijgerekend worden voor uw zending. Voor BE zijn de volgende totaal kosten voor verzending.

Pakketpost tot 5KG BE - €15,00

Brievenbuspost BE - €11,00

 

Heb jij een spoed bestelling? 

Producten worden verzonden binnen 5 werkdagen (waar dat mogelijk is), dit geld voor alle producten m.u.v. de gepersonaliseerde resin artikelen. Maar heb jij jou bestelling sneller nodig? Neem dan even contact op voor de mogelijkheden, Hierbij komt wel een extra tarief kijken van €15,00. Bij enorme drukte is dit niet haalbaar.

 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Heeft u per ongeluk een verkeerd bezorgadres ingevuld? Geen probleem, neem zo snel mogelijk contact op via info@chelis.nl of stuur een app naar 0682989746 . Ik probeer de bestelling dan nog voor je te wijzigen.

 

Retourneren:

“De meeste producten die je via deze webwinkel koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.”

 

Voldoet een product niet helemaal aan de verwachtingen? Jammer, maar dat kan gebeuren. Bij Chelis heb je 14 dagen de tijd om uw bestelling te retourneren. Deze periode gaat in op de dag nadat het pakketje door jou of namens jou in ontvangst is genomen. De retourzending dient binnen deze 14 dagen door ons retour te zijn ontvangen. Producten dienen voorzien te zijn van de originele labelkaartjes/verpakkingsmateriaal, is deze niet meer bevestigd zal het retour worden geweigerd. Meld je retour voor verzending aan door een mail te sturen naar info@chelis.nl de kosten voor retour zendingen zijn voor eigen rekening.

 

Nadat ik de retourzending in goede orde heb ontvangen word deze binnen 14 dagen verwerkt.

 

Wij geven geen garantie op losse draadjes (afwerking draden)

Het pullen van kleding valt niet onder garantie. Pullen ontstaat d.m.v. wrijving met andere materialen en daarvoor zijn wij niet verantwoordelijk. Wij geven geen garantie op lussen/ haken en pluis bij gehaakte truien en/of vesten.

 

LET OP, PRODUCTEN DIE NAAR WENS WORDEN GEMAAKT KUNNEN DUS NIET RETOUR!

(denk aan producten die gepersonaliseerd zijn.)