Wat jammer dat u een vervelende ervaring heeft of u zelf graag wil uiten over de service/producten van Chelis. Bij Chelis worden klachten enorm serieus genomen en wordt er geprobeerd om zo snel mogelijk met een passende oplossing te komen. Als u een klacht heeft kunt u dit laten weten door een mail te sturen naar klachten@chelis.nl. Er zal zo spoedig mogelijk contact met u worden opgenomen om de klacht te bekijken en met u samen te bespreken. 

 

Als je niet tevreden bent met hoe we je klacht hebben afgehandeld, kun je gebruik maken van het Online Dispute Resolution (ODR) platform van de Europese Commissie. Dit is een gratis platform dat je kunt gebruiken om eventuele geschillen op te lossen. Je kunt het ODR platform hier vinden: KLIK HIER

 

Bedankt voor het melden van uw klacht en ik hoop u in de toekomst nog terug te zien.

 

Chelis.

 

 

De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.

  1. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 2 maanden volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
  2. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
  3. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
  4. Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de ondernemer. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr). Webwinkel is momenteel niet aangesloten bij een keurmerk met geschillencommissie.
  5. Een klacht schort de verplichtingen van de ondernemer niet op, tenzij de ondernemer schriftelijk anders aangeeft.
  6. Indien een klacht gegrond wordt bevonden door de ondernemer, zal de ondernemer naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.